Tässä hiukan inspiraatiota ja to do-listaa itselleni ja teille muille myös. =)

 

1. Oon unelmoinu isomman neulegraffitin teosta, ah *___*

 

2. Kaiken väriset napit on mun rakkaus<3 niitä on tällähetkellä mulla kotona sadassa eri paikassa ja tääl kämpilläki ympäri ämpäri.. pitäs kerätä ne kasaan :)

3. Tarvin säilytystilaa/-rasioita/-hyllyjä tänne! Kaikki tavarat on hujan hajan täälä :( ja lisää kankaita ja lisää lankoja olis kiva saada (: niitä ei oo koskaan liikaa! (:

4. Villasukat. niitä mulla on paljon, ja niitä haluan lisää. Mulla on aina varpaat jäässä, ni villiksiä kyll tarvitaan !

5. Tilkkutyöt. mulla on monta kymmentä sataa tikkupalaa tuola kangaspussissa ja niistä pitäs jotain tehdä. tuo hame, ah *_*  tuo peitto ois kans kiva, mut mulla on paljo vilttejä yms ja äiti teki mulle just semmosen ison peiton, tosin se on virkattu. (3. kuva)

6. Tykkään kaikenlaisista koruista, varsinki värikkäistä! 

7. tämmöset pienet elukat on söpöjä, niiitä ois kiva tehä *___*<3

8. Oon muuttanu just uuteen kämppään ja tääl on paljo laitettavaa. vois tehä tommosia ihania henkarin päällyksiä! :D ja noita purkin päällyksiä. tosin mulla ei oo sopivia henkareita eikä purkkeja :D

9. Kigu. oon jo kaks vuotta ollu tekees kigua, eikä se oo vielkää edenny mihinkään. vois ottaa tavotteeks, et kesään 2011 mennes oon tehny itelleni pikachu-kigun!

10. palelen aina. tämmöset ranteen lämmittimet ois hyvät, näitten kans on helppo polttaa tupakkaa ja ottaa kuvia pihalla vaik on kylmä!

11. oih, oranssit housut, mun rakkaus ! ja isot värikkäät vaatteet yleensä. en sano muuta <3<3<3<3

12. Tykkään erivärisistä rannekkeista. voiko tähän enää muuta sanoa? *_*

13. Tämmönen ois kiva suojus, jos ois laite, joka sopii tommoseen, mut vois tehä jonkin tämmösen lompakoksi :)

Viimeseks tämmösiä kuvia, värikkäistä neuloksista. ei varmaa kellekkää jääny epäselväksi, et mä tykkään väreistä? <3 kuvat on täältä.